نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل چهار ستاره حیات پلیس دبی یکی از هتل 4 ستاره معروفی است که در خیابان الرقه قرار دارد و دارای موقیعیت جغرافیایی ممتاز و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر می باشد .از جمله اماکنی که به این هتل نزدیک می باشد و دارای دسترسی آسان برای مسافران تور دبی می باشند می توان به مرکز خرید القریر و مرکز شهر و پارک ساحلی الممزر اشاره کرد که با امکاناتی جذاب و درجه یک پذیرایی شایسته ای از میهمانان تور دبی به عمل آورده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد . فاصله هتل حیات پلیس تا فرودگاه بین المللی دبی پیاده 10 دقیقه بوده و از سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند می باشد .در تور دبی پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید.اتاقهای هتل حیات پلیس دبی مشتمل بر 210 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ، استاندارد و سوئیت مجلل می باشد که از رنگ کرم برای تزیین آن استفاده شده است .امکانات هتل حیات پلیس دبی بسیار متنوع و مفرح بوده و برای تمام سنین مسافران تور دبی رضایت بخش و سرگرم کننده می باشد که مهم ترین آنها شامل :  استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و ... می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی آذر 94 سرشار از خاطره می باشد.

 

 

 

 

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان تور دبی تعطیلات آذر 94 خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست هایی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست های تور دبی که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست های تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

 

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است.در تور دبی دی 94 حتما از این پارک دیدن کنید. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، شما را به عمق وادی می برد.هزینه های ورود نیز در تور دبی برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبیبرای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی تعطیلات آذر 94 به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

 

ساحل کورنیش یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر درتور دبی زمستان 94  علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبیسپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را زیباتر و رویایی تر برای گردشگران تور دبی می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره معروف دبی

 

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور لحظه آخری دبی  است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان تور دبی هتل فورچون پرال فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگرانی که در تور دبی به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

 

 

 

 

هتل رویال فالکون از هتل عای ۳ ستاره و مجهز واقع در دیره دبی در خیابان صلاح الدین می باشد . کسانی که در تور لحظه آخری دبی به منظور کار وتفریح به دبی سفر می کنند هتل رویال فالکون بهترین گزینه برای اقامت آنان در تور دبی می باشد.هتلی رویایی و زیبا که مسافران تور دبی بعد از سفر خود با خاطراتی شیرین از آن یاد می کنند.در این هتل از ترانسفر برای رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه از استفاده می شود که موجب آسایش مهمانان هتل در تور دبی 94 می شود .طراحی کلاسیک در هتل و اتاق های رویال فالکون بکار گرفته شده است. به دلیل موقعیت مرکزی دسترسی به مراکز مهم شهر دبی امکان پذیر می باشد .هتل رویال دارای 84 اتاق با دکوراسیون کلاسیک و وسایل مدرن با محیطی آرام و بدون سر و صدا می باشد .اتاق های شاه نشین و سوئیت از بهترین اتاق های هتل برای گردشگران تور دبی بشمار می آیند . امکانات اتاقها شامل تلویزیون ، ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و… می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست های تور دبی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تور دبی در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست هایی که در تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست ها ی تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 

اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات پاییز 94 را از دست ندهید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی آذر 94 نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به مسافران تور دبی ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی ،از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز منطقه تجاری دبی یعنی دیره واقع شده است.اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی از سالن نشیمن و میز کاری مجزا تشکیل شده اند. این اتاقها از تراسهای میز و صندلی دار برخودار بوده و به چشم انداز بسیار باشکوه وزیبای آبنمای دبی برای تماشای مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 مشرف هستند.  درحمام اختصاصی اتاق، وسایل شستشو، حوله حمام و ست کامل لوازم  موجود می باشد. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی نیز در اتاقها وجود دارد. در هتل ۱۶ غذاخوری بسیار بزرگ وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت عالی در آن سرو می شود .

در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است . اتاقهای  هتل رادیسون بلو  بسیار زیبا وبزرگ هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند .در اتاقها ی هتل رادیسون بلو دیره کریک تمام امکانات برای مسافران تور دبی از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز و... وجود دارد. استخر شنای هتل 4 ستاره رادیسون بلو دیره کریک دبی روی پشت بام آفتاب گیر آن واقع شده است. امکانات رفاهی باشگاه بدنسازی هتل در تور دبی شامل حمام بخار، زمین پروژکتوردار تنیس و اتاق ماساژ می باشد. ایستگاه متروی یونیون در ۳۰۰ متری و موزه دبی و مرکز خرید امارات در کمتر از ۳ کیلومتری هتل واقع شده اند.غذاخوری ها شامل رستوران پالم گریل بوده که استیک کباب شده روی ذغال را سرو می کند و لیست متنوعی از نوشیدنی ها را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. علاقه مندان تور دبی به سفرهای دریایی نیز، می توانند شام خود را روی قایق های سنتی عربی بنام داهو صرف کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل در تور لحظه آخری دبی می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که در تور دبی می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، مسافران تور دبی را به عمق وادی ببرد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبی 94 برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را برای تماشای گردشگران تور دبی بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

آکواریوم برج العرب از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .دیدار از این آکواریوم در تور دبی آذر 94 سرشار از لذت میباشد.تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی را برای گردشگران تور دبی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور دبی است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان هتل فورچون پرال در تور لحظه آخری دبی فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگران تور دبی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگران تور دبی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی برای توریست های تور دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن برای گردشگران تور دبی 94  بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی تعطیلات پاییز 94 این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها برای رفاه مسافران تور دبی به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

تور دبی مهر 94

 


بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تور دبی آبان 94 تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بازارهای دبی,بازارهای سنتی دبی,بازار های قدیمی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

 هتل 5 ستاره ملیا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در نزدیکی منطقه تجاری و خرید دبی، موزه دبی واقع شده است. این هتل دارای 164 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، تور دبی آبان 94 چای/قهوه ساز ، تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، دمپایی ، روم سرویس و ...  می باشند. هتل ملیا دارای 2 رستوران است که در آن انواع غذاهای بین المللی و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 14/5 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد تا سفری خوش را برایتان به ارمغان آورد.

از امکانات هتل ملیا دبی می توان به اسپا، وای فای ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، خدمات تور ، لاندری ، اتوکشی ، خشکشویی ، فکس ، کپی ، سالن آرایش ، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره اتومبیل ، نگهداری از کودکان و ... اشاره نمود.

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی ,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره و لوکس دبی قرار دارد. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. تور دبی آبان 94 همچنین یکی از خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی ارائه می دهد داشتن پارکینگ رایگان است.

از امکانات هتل دیزرت پالم دبی می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.

تور دبی پاییز 94

هتل دیزرت پالم دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی ، بهترین هتل های دبی ، هتل های دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 هتل فور سیزن از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود. از نظر موقعیتی این هتل در ساحل جمیرا ، منطقه معروف دبی ، قرار گرفته است و یکی از هتل های لوکس دبی محسوب می شود. تور دبی آبان 94 هتل فور سیزن ریزرت دارای 237 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، حمام لوکس، تلویزیون و ... می باشند.

این هتل تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل فور سیزن برای ورزش دوستان بسیار مناسب است ، دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در کنار ساحل می باشد. این هتل با امکانانت بی نظیر خود سفری خوش و لحظاتی به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل فور سیزن می توان به رستوران، استخر، نگهداری کودکان، سونا، جکوزی، ساحل اختصاصی، دو استخر رو باز، اینترنت رایگان، اتاق جلسه، اتاق کنفراس، تالار جشن، زمین بازی، ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی و ... اشاره نمود.

تور دبی پاییز 94

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی ، بهترین هتل های دبی ، هتل های دبی,,معرفی هتلهای خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل 3 ستاره یورک اینترنشنال دبی در قلب منطقه‌ی تجاری دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 111 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. این هتل فقط ۱۰ دقیقه تا مرکز دبی و مرکز تجارت جهانی و در چند قدمی بازار منسوجات و خیابان کامپیوتر قرار دارد. هتل تا فرودگاه بین‏المللی دبی با ماشین 10 کیلومتر و حدود ۲۰ دقیقه است فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. 

_یورک_اینترنشنال_دبی_1.jpg

_یورک_اینتر_نشنال_دبی_2.jpg

امکانات هتل یورک اینترنشنال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا و...

_یورک_اینتر_نشنال_دبی_3.PNG

_یورک_اینتر_نشنال_دبی_4.PNG

_یورک_اینتر_نشنال_دبی_5.PNG

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,شیک ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد